LilySlim Weight loss tickers

středa 13. října 2010

úterý+středa, 6. týden

Včera jsem jela do ikey, což byl můj jediný pohyb. Není nad tří hodinovou procházkou mezi nábytkem, pánvemi a svíčkami :DDDDD
K jídlu nic nového, až na večeři,kterou jsem si dala v ikee- 2x palačinka plněná se špenátem a sýrem.

No a dneska jsem šla do práce! To je ta novinka, kterou jsem oslavovala v pondělí :) Je to pro mě nová práce, jedná se o malou firmičku, která zdobí perníčky na jakoukoliv příležitost. Odjakživa mě zdobení bavilo, především vymejšlet nový vzory atd. Malá ukázka mých výtvorů:
Měla jsem tam být už v 8 ráno, vstávat sem musela v 6:30, což se někomu může zdát úplně normální, ale věřte, že pro Šípkovou Růženu jako sem já sou to hotový muka. A zejtra zase :/

Měla jsem strach v takovýmhle prostředí pracovat, ale opravdu není šance uždibovat natož zblajznout nějakej perníček. Fakt mě to víc baví po tý kreativní stránce než po tý konzumní :)
Měla jsem sebou sbalenej oběd, vzorně jsem vypila 2 litry vody. Akorát záda bolí od toho věčnýho sezení.
Večer razim na jogu.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...