LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 31. března 2011

7 měsíců

Přesně před 7mi měsíci jsem se přestala poznávat na fotkách a rozhodla se s tím něco udělat. Je to přesně 7 měsíců, co jsem se zapsala do sport centra, změnila jídelníček a začala na sobě pracovat. 7 měsíců dřiny, odříkání, ale i zábavy a hlavně sebepoznání.

progres5.jpg
Ta poslední fotka je bohužel ta ''nejlepší'' co mám, řehtám se, jelikož do záběru vlezla kočka.

Za 7 měsíců jsem zhubla 17 kilo, 'ztratila' celkem 84 centimetrů (paže -5cm, prsa -18cm, břicho-pas -30cm, boky -17cm, stehno -10cm, lýtko -4cm) a z konfekční velikosti 46 jsem na 42. Zdá se mi to neuvěřitelný a kdybych před sebou neviděla svoje fotky ''před a po'' asi bych nevěřila, že jsem tuhle cestu dokázala já.

progresPOROVNANI.jpg 

Ted' mám sice skluz, v tuhle chvíli jsem ''plánovala'' 75kg (mám 78) a do konce dubna jsem chtěla mít 70kg. Ale nenechávám se odradit, pokračuju dál, nadále chodím cvičit, protože i další zvládnutá póza na józe je skvělou odměnou. Hlavně to nevzdat.


progressFACES.jpg
portrét v červeném nafotila Moett Riedl

Tímto bych chtěla poděkovat příteli za jeho trpělivost, když uvařil a já půlku z talíře vracela do hrnce a v restauracích nekonečné minuty vybírala to 'nejzdravější' jídlo; velký dík patří mé rodince a přátelům za podporu a spoluúčast (Heli, dík, žes mě vytáhla i když se mi nechtělo!) a dík také patří Vám, milí čtenáři, kteří mi tu zanecháváte milá a povzbuzující slova. 

DĚKUJI VÁM!!!!!!

18 komentářů:

Tess řekl(a)...

Moc gratuluju!!!! To je úžasnej výkon, a držím palce do dalších ztracených kil :)

Tuška řekl(a)...

Já tedy taky gratuluju!!! Je to výkon par excelance! Jsi fakt dobrá, žes to zvládla až sem a věřím, že to dotáhneš až do konce!
MMCH a kolik kilo bys tedy chtěla na tom konci mít???
Držím palce!

Halkac řekl(a)...

Já se přidávám ke gratulantům !!! Moc ti to sluší, máš za sebou neuvěřitelně náročnou cestu, ale stojí tedy za to!!! Kočka jsi, krásná, nepřehlédnutelná a okouzlující. Safra rozdíl za těch sedm měsíců, opravdu...

Unknown řekl(a)...

Dekuju zeny!!!! Tusko, chtela bych mit tak 70kg, nebo bejt vel 40, uvidim, jak to pujde :)

Babča řekl(a)...

Obdivuji vaší pevnou vůli,jste opravdu k nepoznání a moc vám to sluší.

furie řekl(a)...

Jste moc dobrá! Také se mi před časem povedlo se podobně proměnit, bohužel jsem pak usnula na vavřínech a po dvou letech mám kila zpátky. Přeji Vám tedy, abyste si tuto postavu a hlavně nový styl života udržela co nejdéle!

lentilka řekl(a)...

Pane jo, to teda zírám! Paráda! Moc ti to sluší a přeju výdrž a pevnou vůli i nadále. :-)

Anonymní řekl(a)...

tak to můžu jen závidět. já se v září taky rozhodla. můj koš v supíku vypadá jako z reklamy na zdravou výživu. (skoro je to až směšné v porovnání s ostatními, zeleň z něj přímo překypuje). vynechala jsem svoje 3 zákusečky ke kávě týdně a přidala 3 cvičení týdně. výsledek za 7 měsíců? 2 - 4 kg (podle fáze ženského cyklu, dost nabírám vodu) dole. Tedy nic moc. Rozhodně míň, než bych čekala. :-(
je to docela frustrující, i když zbavení se bolestí zad za to cvičení stojí.
Držím palec.

Téze řekl(a)...

Jste skvělá:-)Děkuji za úžasnou inspiraci.Věřím,že dosáhnete požadovaného cíle:-)

Bára řekl(a)...

Tak tohle je nádhera. Vidět jak někdo má vůli a daří se mu. Moc vám gratuluji. Sluší vám to.
Jenom přidám svojí zkušenost. Celý život sportuji, poslední 4 roky jsem i dost změnila jídelníček. Nejím sladký, tučný. Jím pravidelně, hodně zeleniny, maso, mléčné výrobky, celozrnné pečivo. A nezhubla jsem ani deko. Nevím už co mám dělat. Opouští mě naděje. Takový příběh jako je váš mě vždycky opět povzbudí, že se mi to snad taky jednou podaří. Potřebuju dolů tak 8 až 10 kilo. Ale i pět by stačilo.

Anonymní řekl(a)...

Tééééda!!! O 10 let mladší. Fakt. Neuvěřitelný. Byla jste hezká i s těmi kily navíc, teď to je ale bomba. Krásná.

Anonymní řekl(a)...

Téda, to je změna. Jste fakt dobrá. Máte můj obdiv. A hlavně ať se Vám to podaří udržet už napořád. Mimochodem taky bojuju s kily navíc. Ale jsem líná jak veš a ještě jídlem zajídám deprese a tak.:-)

Anonymní řekl(a)...

Respekt! Neuvěřitelný...

Anonymní řekl(a)...

Super! Jen tak dal! :)

Unknown řekl(a)...

Všem vám moc děkuji za milé komentáře, hodně to pro mě znamená <3 <3 <3

Amelie řekl(a)...

Nááádhera a tiše závidím. Jak se to dělá??

elenalionne řekl(a)...

velmi dobrý výsledek. gratulace!

Klara řekl(a)...

Martinko, moc gratuluju k tomu, že jsi se dovedla zříct všech těch dobrůtek, sladkostí, majonézy a hlavně lenosti, a že jsi v sobě našla tu sílu s tím něco udělat. Pro mě jsi hvězda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...