LilySlim Weight loss tickers

úterý 26. října 2010

Téma: Půst


V sobotu byl úplněk a já opět zahájila půst. K snídani energetický koktejl z banánu a vlašských ořechů, k obědu džus z jablka, řapík.celeru, pomeranče a mrkve a k večeři měla následovat tomatová št'áva. Ovšem již po obědě se dostavila stará známá únava, která se se dostaví jen když držím půst a to už jsem si uvědomila, že asi něco není v pořádku. Sice jsem měla za sebou neklidnou noc, kdy jsem se probouzela s každým šustnutím (normálně spím jako poleno) a ráno jsem byla cvičit (vyzkoušela jsem nové kolektivní cvičení s činkami a obručí), ale když už se to opakuje a to u stejného případu, tak sem půst raději nechala půstem a k večeři jsem si dala mrkvovou polévku s koriandrem a sucharem. (Ten den jsem vypila 5 litrů vody).

S tématem půst souvisí i komentář od čtenářky Jany, které tímto děkuji za milou zprávu a také držím palce! :) Jana píše: ''...držet půst za novoluní je ok, ale při úplňku naopak je dobré si dát cokoli, klidně žravku-tělo se s tím lépe vyrovná...'' No a já jsem ted' kapánek zmatená, jestli při úplňku jíst či nejíst. V hlavě mám zaryto, že při úplňku zásadně půst, i Astrocentrum, jejichž předpovědi denně sleduji, říká, že při úplňku se tuky víc ukládají. Ale nejsem žádný expert a nechám si ráda poradit :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Půst je očista, kdy se pije jen voda,, toto byla prostě jen dieta .-))))

Unknown řekl(a)...

Pití ovocných a zeleninových št'áv má pročišt'ovací a detoxikační účinky. Možná to začnu nazývat pročištění nebo detox a slovo půst použiju až na Štědrý den a ještě k tomu uvidím zlatý prasátko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...