LilySlim Weight loss tickers

středa 22. září 2010

čtvrtek, 3. týden !!půst!!


Dnes je úplněk a tady je můj plán, jak vydržet půst (pokud jsem se plánu držela, bude to 'odfajfkováno' ✔ . Pokud jsem sblajzla nějaké jídlo, bude to červeně)

plán:
snídaně:
- sklenice horké vody se št'ávou z půlky citronu ✔
- koktejl- banán, pomeranč, vlašské ořechy, jogurt, recept ZDE

2 litry vody ✔

oběd:
- sklenice horké vody s citrónem ✔
- džus z 1 a půl jablka, 1 větší mrkev, 1 řapíkatý celer ✔

1 litr vody ✔

večeře:
- sklenice horké vody s citrónem ✔
- rajčatový džus= recept dodám ✔

1 litr vody ✔

pohyb:
- hodina Zumby
- nekonečné lítání na záchod :)

Je 22:30 a já můžu s potěšením oznámit, že jsem dnešní půst vydržela! Tudíž si dávám velkou 1* :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím a přeju hodně úspěchů v hubnutí!!! (též se snažím:-))

Měla bych jen malinkou připomínku: držet půst za novoluní je ok, ale při úplňku naopak je dobré si dát cokoli,klidně žravku-tělo se s tím lépe vyrovná...Takže 1x měsíčně hladovka stačí,případně nějaký odlehčený den o rýži a dušené zelenině..

A k tomu půstu - není dobré během nebo po dni hladovění jíst ovoce(kromě banánů), protože v prázdném žaludku je hodně kyselé prostředí a kyseliny z ovoce by mu spíš uškodily..Taktéž syrová zelenina je odně těžká na trávení..
Dobrá je třeba rýže s troškou másla,banán,jemná obilninová kaše...

Měj se krásně!

Jana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...