LilySlim Weight loss tickers

neděle 19. září 2010

Sobota+neděle, 2. týden

Sobota (oběd a druhou svačinu jsme měli v přestávkách na výletě na kolech. Vody jsem vypila dostatek, ovšem si nepamatuju přesně kolik, tak to tu není zapsáno vůbec)

Snídaně:
-nízkotučný bílý jogurt, ovesné vločky, půlka nektarinky, půlka jablka
-domácí ovocný džus z jablek, pomeranče, nektarinky a zázvoru
-čaj s mlékem

Svačina
-půlka nektarinky

Oběd:
-cottage cheese, suchary Nairns, mrkev, salátová okurka
-zákusek- 2 ovocné suchary Nairns (80 kalorií)

Svačina:
-nektarinka, 2 ovocné suchary Nairns

Večeře: (narazili jsme na Polskou restauraci a když přítel v menu uviděl GULÁŠ, bylo rozhodnuto, kde se dneska najíme :) )
- zapečený kuřecí řízek se špenátem a mozzarelou, jako příloha malý zeleninový salát a bulgur (nevím, jaký to má správný český název). Snědla jsem toho 3/4.
-zákusek: půlka porce jablkového koláče

Je mi jasný, že s večeří jsem to trochu přehnala, především zákusek nebyl vůbec nutný. Ale měla jsem takovej hlad, že bych klidně snědla i ten vepřovo-hovězí guláš, co si dal přítel (já nejím červený maso).

Neděle:
Snídaně: (připravená majitelem B&B)
-míchaná vajíčka a rajčata
-čaj s mlékem
-krabicový džus

Svačina
-weetabix s banánem a nízkotučný jogurt místo mléka

Oběd: (zakoupený v obchodě)
-sushi

Svačina:
-cherry rajčátka

Večeře:
-smažené tresčí kousky, s rajčatovým sosem, jako příloha brokolice se zázvorem.
-rajčatový salát s cibulí a bazalkou

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...