LilySlim Weight loss tickers

pátek 10. září 2010

tyden 1.

Prave jsem se videla na fotkach z kamaradciny svatby a popravde sem tu kouli v ruzovych satickach nepoznala! Toho, ze jsem pribrala sem si 'vsimala' uz nejakej ten mesic- zacala jsem se citit lip v o cisle vetsim obleceni, ale nejak sem tomu nevenovala pozornost. Proste sem si to nechtela priznat.

<<-- ano, to jsem ja :( koule! --->>>




Na dovolenou sem si koupila jednodilny plavky, ktere stahuji kriticke partie, jinak bych na plaz asi nevylezla. A po dovoleny bylo na case neco se sebou udelat.
Zaregistrovala jsem se v mistnim sport centru a zacala chodit na:
  • aqua fit (45min aerobiku ve vode)
  • yogu (45min)
  • zumbu (hodina)
Po aqua fit jeste plavu- posledne jsem udelala 20 bazenu (pul kilometru), ale plavat chci chodit casteji, aspon 3x tejdne. Voda me bavi.
Yogu jsem vyzkousela poprvy a byla jsem nadsena. Vubec to neni pppooommmaaaalllyyy jak sem si myslela, 45minut uteklo celkem rychle, telo se krasne protahlo a ja byla zpocena az za usima.
Zumba byla pro mne taktez novinka, tam sem se zapotila uz pri rozcvicovani :D Taky me to bavilo, ovsem sem se nechytala s krokama. Takze sem tam nozky motala jak kdejakej zacatecnik v tanecnich. (nemluve o rukou- nahoru, do stran, dolu, na ramena- poradi bylo nad moje sily!)

Musim se jeste zvazit a zmerit, protoze ubyvajici kila i centimetry vzdy potesi :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

MArti,
pohybové aktivity schvaluji:-)
Já chodím na step aerobik, bosu a tento týden jsem byla i na posilování,, mám ráda spíše silové druhy cvičení;-)
Zumbu jsem též zkoušela a prostě mne nebaví...ale jak jsem zjistila vedle pohybu jsou důležité stravovací návyky, páč cvičit chodím, tělo zpevňuju, ale kila či cm v pase pořád zůstávají:-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...