LilySlim Weight loss tickers

neděle 26. září 2010

neděle, 3. týden

Dneska je tu TAK hnusně, že by jeden radši ani nevylez z pelechu :(

Snídaně:
- míchaná vajíčka s lososem, 2 krispsrolls
- čaj s mlékem
- 2 centimetrové kostičky včerejší čokoládové buchty (naprosto výborná a naprosto hříšná!!!!)

Svačina:
- ovocný salát- půlka jablka, půlka melounku, 1 kiwi, lžička bílého jogurtu light, slunečnicová semínka

Svačina:
- rýžové krekry s Marmite

Večeře:
- zapečená kuřecí prsa se sýrem a hořčicí, k tomu zeleninový salát.

Možná ste si všimli, že chybí oběd. První svačinu-ovocný salát jsem měla celkem pozdě a zasytil mě na tolik, že jsem oběd přeskočila.

Pohyb:
zatimco jsem se dívala na film, tak jsem dělala nněco mezi jogou a pilates. takovou hodinku jsem dělala svíčku, holubice, stání na jedný noze, na druhý, most atd atd.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...