LilySlim Weight loss tickers

sobota 25. září 2010

sobota, 3. týden

Ráno jsem trohu zaspala (trochu sem zapomněla, že jdu na pilates :D ), tak jsem nestihla pořádnou snídani.

Snídaně:
- čaj s mlékem
- banán

Pohyb:
- hodina pilates (pro mně novinka, trošku pomalý, ale tělo se krásně protáhlo )

Oběd:
- tomatová polévka z plechovky, k tomu 2 krisprolls (takový ty suchý chlebíky)

Svačina:
- kousíček čokoládové buchty (peklo dítko mého přítele, tak jsem musela ochutnat, jestli to upekla dobře ;) ) Ale fakt jsem měla jen lžičku.
- 5 cherry rajčátek a 1rýžový kraker

Večeře:
- jídlo připravoval přítel a po dlouhé době jsem si dala večeři se vším všudy, tedy i s přílohou.
- vaječné nudle s kuřetem lehce osmahlým na wok pánvi. K tomu osmahlá zelenina (paprika, celer řepíkatý, cibule, česnek, cuketa) a zalité 'omáčkou' z čili papričky, závoru, česneku, citronové trávy - dle japonské kuchařky Wagamama.
- Byloto výborný, ale nudle jsem nesnědla všechny a měla jsem porci větší, než si obvykle dávám. Zajímvý bylo, že i přestože porce byla větší, tak jsem pocit'ovala chut' si dát něco sladkýho, nebo aspoň ovoce. Naštěstí sem odolala.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...