LilySlim Weight loss tickers

pondělí 4. října 2010

rekapitulace 4. týdne

Hm. Asi to bude těžší, než jsem si myslela.
Minulý týden jsem byla 3x cvičit (uplavaný kilometr, joga a zumba), v jídelníčku jsem se taky krotila, ale asi to bude tím víkendem, že mám úplně tu samou váhu jako před týdnem. (Asi fakt budu muset to vážení a meření přesunout na čtvrtek).

Váha, se kterou jsem začala: 95 kg
konec 1. týdne: 92.5 kg
konec 2. týdne: 91.5 kg
konec 3. týdne: 89.6 kg
konec 4. týdne: 89.6 kg

Jediná dobrá zpráva je, že zapnu kalhoty o velikost menší, jelikož v pase jsem zhubla celých 8cm!!
Přes zadek mám dole 4cm, přes stehno 3, prsa pohubly (nebo spíš tuk, co sem měla na zádech) o 5cm, lýtko se drží původních centimetrů od doby, co jsem začala a z paže ubyly o 4cm.

Tak hurá do nového týdne a doufám, že příští týden bude váha pozitivnější :)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...