LilySlim Weight loss tickers

pondělí 4. října 2010

pondělí, 5. týden


Dneska jsem vyrazila na pilates, ovšem nepříjemná hlava v okýnku mi oznámila, že jsou plný a že jsem se měla zabookovat. Tak jsem si zacvičila doma s Wii.

Rozhodla jsem se, že si musím stanovit cíl, který mě bude 'nutit' zhubnout.
Nejenže se těším na kompletně nový šatník (už jsem si musela koupit nový pyžamový kalhoty, jelikož jsem měla jen jedny a ty mi začaly z mého útlého (hihi) pasu padat). Ale chtěla bych se umět naučit surfovat.
Už jsem měla možnost si to jednou vyzkoušet a ten adrenalinový zážitek je nepopsatelný. Bohužel jsem nebyla natolik fit, abych celou hodinovou výuku stála na prkně a užívala si vln. Popravdě se mi na prkno podařilo postavit jen jednou na několik vteřin, ale i to mi stačilo, abych si surfování zamilovala. Ovšem příště už chci na prkně stát mnohem lehčí.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...