LilySlim Weight loss tickers

úterý 12. října 2010

víkend, 5. týden

V sobotu jsem lítala po londýnském veletrhu prací. Snídani jsem měla doma, sváču i oběd jsem si sebou sbalila. Příště si nesmím salát pokapat citrónem, ani přidat sladko-pálivou omáčku a to vše dát do netěsnící krabičky. Výsledkem byla mokrá taška a veškerý obsah v ní :(

Na večeři jsem šla ke kamarádce, udělala výborné tuňákové filety se salátem a rýží (já bez rýže). Přes den jsme si daly 2x kávičku.


Pohybu bylo víc než dost- celodenní chození, sedly jsme si jen 3x- na oběd a ty 2 kávičky :)


V neděli jsem si dala karamelu a musím říct, že jsem si jí opravdu vychutnala :) Bonbón jsem neměla od začátku hubnutí :)


Nedělním pohybem mi bylo zahradničení- stříhání keřů, hrabání listí a zametání.

Zatímco jsme se večer dívali na film, jsem cvičila pilates. Měla jsem neskutečnou chut' udělat stojku na hlavě, tak jsem jí s přítelovo pomocí udělala (držel mi nohy, abych nepřepadla) :))))


Víkend jsem zakončila zaslouženým ginem s tonikem light. Mňam. (Opravdu byl zasloužený! :) )


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...