LilySlim Weight loss tickers

pondělí 4. října 2010

Jak zhubnout? část 1.

Předem se omlouvám všem, kteří si myslí, že po přečtení tohodle článku, zhubnou. Takhle to, bohužel, nefunguje. Chci jen sepsat hubnoucí proces v bodech tak, jak to zatím funguje u mě. Nejsem žádný expert, jen se snažím zhubnout, zatím se mi během 4 týdnů podařilo shodit 5kg. A možná to někomu pomůže :)

1. Rozhodnutí-odhodlání
Za svůj život jsem byla odhodlána a rohodlá zhubnout mnohokrát. Ale nikdy jsem tomu nevěřila tak pevně, jako ted'. Napomohly mi k tomu 2 ''náhody'': První náhoda byly fotky mé osoby, které se začaly objevovat na facebooku. Léto bylo plné oslav, svateb, dovolených, všichni fotili, já se pletla do záběrů a všichni se pak rozhodli sdílet fotky. A jak už jsem psala v tomhle článku- já jsem se nepoznávala. Bylo na čase se sebouněco udělat. A k tomu mi přihrála druhá náhoda: všimla jsem si reklamy na zvýhoděnou měsíční permanentku do místního sport centra. Okamžitě jsem se jela zapsat a rozhodla se dát sportu šanci :)

2. Motivace
Fotky, na kterých vypadám nejhůř (jedné říkám slonice, druhé prasnice) jsem si vytiskla a dala na ledničku. Takhle hrozně už nikdy vypadat nechci. Pak jsem si stanovila svojí vysněnou váhu, respektive konfekční velikost. Do grafu si zapisuju ubývajíci kila a pomalu (ale jistě) se blížím k vysněnému číslu :) A až zhubnu, tak si zaplatím minimálně týdenní kurz surfování. S nadbytečnými kily člověk v neoprénu nevypadá vůbec atraktivně a o tom, že se skoro na to prkno nepostaví, ani nemluvě.

3. Pohyb
Bez pohybu to nejde. Bohužel. Já zkoušela fitko a dodnes mám z těch posilovacích přístrojů panickou hrůzu. Zkoušela jsem běhat, ale opět mě to odradilo na tolik, že nedobíhám ani autobus. Mě baví voda, tak chodím plavat a na Aqua fit. Pak mě baví tanec (ikdyž tomu moje taneční kroky nenapovídají :D ) tak jsem zvolila Zumbu. Překvapila mě i joga a pilates, u kterých se krásně protáhnu. Každýmu vyhovuje něco jinýho, proto je důležitý vybrat si to, co nás OPRAVDU baví.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...