LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 28. října 2010

8. týden a poděkování

Prvně bych chtěla poděkovat jedné čtenářce, která mi zanechala milý vzkaz (bohužel neznám jméno). Je hezký vidět, že to nepíšu jen tak do luftu, že mám na druhý straně čtenáře. (To samozřejmě platí pro všechny, kdo čtou tyhle řádky :) )

Paní/slečna by také chtěla zhubnout a podporovat to blogem. Obojí můžu vřele doporučit :))

Důvody blogu:
1) blog* je zdarma
2) díky internetu máte okamžité čtenáře
3) jakmile máte čtenáře, motivuje vás to psát a hlavně hubnout dál
4) pokud si nevíte s něčím rady, čtenáři vám rádi poradí :)

Důvody zhubnutí: (je je třeba vypisovat???)
1) cítím se SKVĚLE
2) nebolí mě tolik kolena
3) jsem pohyblivější, ohybnější, vytrénovanější
4) nevypadám jako krabice :D
5) můžu si kupovat lepší, lépe padnoucí oblečení

Ovšem nejdůležitější je odhodlání. Pokud si projede tenhle blog od úplného začátku(který je na konci :D), tak zjistíte, že já byla odhodlaná a rozhodlá už mnohokrát. Jenže vždy to skončilo tam, kde začalo- u prvního zápisku.
Až do ted', kdy jsem tenhle blog obohatila o 50 zápisků a sebe zbavila 9ti kil :)

*Blogů existuje celá řada. Mě vyhovuje tenhle blogger od Google, lze si tu nastavit jakýkoliv jazyk, pozadí, písmo atd atd.
Na idnes jsem akorát narazila na článek- Staňte se blogerkou, budeme si vás hýčkat. Cituji: ''Nejlepší texty uveřejníme na hlavní stránce OnaDnes.cz, mají šanci na zveřejnění v tištěné pondělní příloze Ona Dnes. Pište, kdo ví, třeba i ve vás dříme spisovatelka.'' No to se vyplatí, ne? :)


Tak. A já mám zítra měření a vážení, tak jsem zvědavá, jestli se můžu odměnit tím kadeřníkem :)

A pro všechny, kdo chtějí zhubnout- šup do toho. Do konce roku zbývá 9 týdnů, proč tedy nezačít nový rok o pár kil lehčí? Budete tak mít náskok k novoročnímu předsevzetí ;)

1 komentář:

Kateline řekl(a)...

Slečna je lama a neuvědomila si, že má účet na googlu. :) Jinak - nemám vás ráda, blog jsem zprovoznila ve čtvrtek v noci, teď abych tam vážně pravidelně postovala své pokroky. :D Přítel mě chce za chvíli vyfotit na zaznamenání "před".. Časem snad budou i fotky "po".. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...