LilySlim Weight loss tickers

sobota 30. října 2010

víkend, 8. týden

Tenhle víkend tu máme rodiče mého přítele. Přijeli v pátek, přivezli lahvinku vína (mňam), jablkový koláč (mňam mňam), štolu (MŇAM) a další dobroty (mňaaaaaaam), pochválili mě, že mi to moc sluší, vzali nás do restaurace a já mám pocit, že můžu začít od samýho začátku (fuj). Né, že bych vše výše uvedené snědla na posezení (od všeho jsem měla 1kousek), ale vzhledem k tomu, že koláč nebo sušenku jsem neměla skoro 2 měsíce, tak se cítím provinile :(
Každopádně zítra jdeme na procházku, tak snad spálím nějakou tu kalorii.
Za cíl jsem měla 85 kg do konce tohodle měsíce. Ted' raději na tu váhu stoupat nebudu :(

1 komentář:

Kateline řekl(a)...

Hlavu vzhůru! Já mám taky po včerejšku chuť si nafackovat za tu pizzu.. :))) Váhu propleskněte, aby se vzpamatovala a ukazovala víc, však ona vás jen zkouší :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...