LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 14. října 2010

čtvrtek, 6. týden

Dnes jsem šla do práce a vůbec to nebylo kreativní, jak jsem očekávala. Celej den jsem dřepěla a balila a mašličkovala 5ti tisícovou zakázku. :/ Jak se říká, každý den nemůže být posvícení. Tady malá ukázka, jaký výtvory prošly pod rukama ostatních ''zdobiček'' :

Oběd jsem opět měla připravený z domova- čínské nudle se zeleninou a sýrem halumi (ze včerejší večeře), 2 litry vody, 2 jablka (jedno k snídani, jedno k odpolední sváče). Čokoládové sušenky Nairns ke svačině. Několik čajů s mlékem.

K večeři krevety, kuře a rýžové nudle dle Wagamama receptu. MŇAM!!!!!!

Večer Zumba. A bavilo mě to tak jako nikdy před tím. Byla jsem rozjetá, lilo ze mě a hlavně už jsem neřešila, jestli ty kroky dělám přesně, jako naše cvičitelka :)
Když jsem se po cvičení vrátila domů, čekala mě připravená vana, svíčky, víno :)

Zejtra měření a vážení!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Wagamamu jsme vzdycky zboznovala, natoz ty krevety!! Marti, nevis nahodou o nejakem online portalu s recepty dle Wagamama? Ale tady v Cechach sehnat tluste ryzove nudle a ala wagamama je zhola nemozne. Klara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...