LilySlim Weight loss tickers

neděle 31. října 2010

Odměna

Před začátkem hubnutí je třeba si stanovit vysněnou váhu (popřípadě konfekční velikost), které chceme dosáhnout. A jelikož se 20, 25 nebo 15 kil může zdát hodně daleko, nebo téměř nemožné, je třeba si stanovit mezipatníky. A i za ty mezipatníky (třeba 5ti kilové) je třeba se odměňovat. Já až zhubnu 20-25kg (nebo až budu velikost 40), tak jsem si slíbila, že se naučím pořádně surfovat (na vlnách. Nikoliv po internetu :) )

Za prvních 10kg jsem si slíbila návštěvu kadeřníka a kompletní úpravu, sestřih, barvu. Ovšem do toho mi stále chybí 200g a po tomhle víkendu asi i víc :( Možná tedy kadeřníka nechám k 15ti kg :)

Doposud jsem zhubla 9kg a něco, tak jsem se odměnila těmito botkami:

Tyhle mi na půl zaplatila přítelova maminka, řekla, že si je opravdu zasloužím :) Jsou na podpadku, což je další věc, kterou se učím, ale čím lehčí jsem, tím líp mi to jde :)


Tyhle mi koupil přítel po té, co jsem dělala velice smutné oči. Chtěl vědět, jestli 2 páry bot během jednoho dne není trošku moc, tak jsem ho přesvědčila, že opravdu není :)
Ale tyhle plánuju přebarvit, jelikož tahle světle hnědá barva není to pravý vořechový. Líbí se mi ten tvar.


Nemá cenu si kupovat nové obleěení s každým zhublým kilem, protože se na té a té velikosti stejně dlouho nezdržíme a nemotivovalo by nás to hubnout.
Ale takové boty, šály, čapky, šátky, parfémy, kadeřník, masáž nebo kosmetika se zdá jako ideální motivační odměna :)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...