LilySlim Weight loss tickers

sobota 30. října 2010

rekapitulace 8. týdne. Hm.

Hm. To byla přesně moje první reakce, když jsem stopupla po týdnu na váhu. Hm. ''A to je všechno?'', ptala jsem se váhy, která ukazovala o 'pouhých' 600 gramů míň než minulý týden. Já vím, že i těch 600 gramů je dost, že hubnutí půjde čímdáltímvíc pomaleji, ale ten tejden sem se fakt snažila. V sobotu cvičení s obručí a činkama, v neděli sem byla plavat, v úterý na aqua fit a pak opět plavání, ve středu joga a ve čtvrtek zumba. S jídlem jsem se taky krotila. Hm. Leda, že bych nesla následky za minulý týden, kdy jsem to docela flákala. Nebo se porouchala váha. Určitě se porouchala váha. Jo. Fakt to bude tou váhou :))

Váha, se kterou jsem začala: 95 kg
konec 1. týdne: 92.5 kg
konec 2. týdne: 91.5 kg
konec 3. týdne: 89.6 kg
konec 4. týdne: 89.6 kg
pátek, 5. týden: 88.5 kg
pátek, 6. týden: 87 kg
pátek, 7. týden: 85.8 kg
pátek, 8. týden: 85.2 kg

Takže žádná odměna kadeřníkem ještě nebude :(
Ale přeci jen jsem se odměnila- a to botkama. A rovnou 2 páry. No 9 kilo dole je 9 kilo. A tyhle botky jsem objevila v sekáči, takže je šance, že už by tam brzo nebyly :) Zítra dodám fotky.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...