LilySlim Weight loss tickers

pátek 25. března 2011

Já a posilovna 3.

Dne 14.2 jsem se zapsala do posilovny (jak jsem psala tady) a od té doby jsem měla 5 schůzek, kdy mě většinou trenér 'B' povzbuzoval, chválil, radil co a jak, vyměnil cviky, který nevyhovovaly mým kolenům, přidal další závaží nebo poupravil nesprávný postoj. Popravdě, když jsem měla part'áka, který na mě dohlížel a dělal mi společnost, tak mě to docela bavilo. Ale běda jak sem tam měla jít sama. To se dostavila NUDA, nezájem a nechut'.

Na 5. schůzce jsem byla přeměřena a zvážena a vše se porovnalo s prvním dnem. Váha ukázala o kilo víc, ale tomu jsem oblečená a s plným žaludkem nevěnovala jedinou pozornost. Bylo mi vysvětleno, že svalstvo váží 3x víc jak tuk, tak možná i proto.

Nějaký úbytky na centimetrech hlásil, ale jelikož mě trenér 'A' měřil v coulech, tak vím prd.

A tím jsem si myslela, že mám od posilovny pokoj.

Ovšem následovala schůzka č.6, kde mi byl odebrán modrý index a dostala jsem ZLATEJ!(no nebyl zlatej, ale zlatým stránkám se taky říká zlatý, přestože jsou žlutý :)). Trenér 'B' mi vrazil do ruky 5ti kilovou činku a začal mi předvádět cviky. Činka samotná mi byla nesympatická a k tomu ještě ty cviky. Vyzkoušela jsem si cviky, co mi předváděl, i spinning kolo, vše bylo zapsáno do zlatého indexu a byla jsem propuštěna s tím, že mám chodit tak 3x tejdně.

Tohle bylo minulý týden a od té doby jsem do posilovny NEVKROČILA.

Prostě mě to tam nebaví, smrdí to tam a chlapi vydávají u zvedání činek neskutečný pazvuky. Tak proč se nutit? Radši budu chodit na další kolektivní cvičení a potit se v příjemnější společnosti :)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...