LilySlim Weight loss tickers

středa 9. dubna 2008

*dietovy denicek

Sobota, 12. den diety

Dneska jsem pozvana na narozeniny. Oslava s veceri, pak se de na bar. Velka zkouska pro mne :o( Na oslavu sem prisla pozde- timpadem sem propasla veceri. Jeden problem vyresen! Jupiii.
Dala sem si malou sklenicku bileho a k tomu sem usrkavala pulitr sodovky. Parada.
Presunuli jsme se do baru. Jedna(!!!) sklenicka bileho me uvedla do nalady a okamzite sem na nejakou dietu zapomnela. Nasledovalo pivo, jedno za druhym :o((((((( Ale tancila sem, az se ze me kourilo (nejaka ta kalorie dole ;) )

Nedele, 13.den diety

Hlava boli jako strep, vycitky svedomi, ze sem zkazila tak uspesny zacatek diety :o(

Pondeli, 14. den diety

Procistovaci den. Piju jen vodu, zeleny a koprivovy caj a ruzne, po domacku vyrobene dzusy. Cely den jsem nemela jedine sousto v puse a sama sem prekvapena, ze jsem to vydrzela! Z knihovny mam pujcenou knizku 'JUICE', takze mixer byl cely den v plnym proudu a i lednicka se 'procistila' od veskere zeleniny a ovoce.
(recepty na veskere dzusy sem postupne pridam)

Utery- den, kdy se vazim

S obavou jsem rano stoupla na vahu a hle- 4.5kg dole!!!!!!Za 14 dni jsem zhubla 4 a pul kila!!! Mela jsem neskutecnou radost, si nedovedete predstavit.

Takze v 'diete' i nadale pokracuju. A proc jsem se rozhodla takhle najednou zhubnout? K cervencovym narozeninam bych si totiz chtela dat novou konfekcni velikost 12 (uk 12, euro 40) (momentalne jsem 16 (euro 44)) a navic v cervenci me taky ceka promoce a ja tam nehodlam stat v talaru jako nejaka koule :o)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...