LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 7. srpna 2008

zase

dalsi a dalsi zacatky. Vzdycky to vydrzim tejden a pak nazdar :o(
dneska sem se sokovala, kdyz sem dobihala autobus (par metru!!!!!) a pak sem dejchala jak po maratonu :o( desny! Nemam vubec zadnou fyzicku, jidelnicek katastrofa a obleceni se na mne zase pne .

Momentalne sem doma (pracuju z domova), nikam nepotrebuju chodit= nemam zadny pohyb. Snidane, obed a vecere- vzdy co nadeli lednicka (je-li tam neco), toast ke svacine.

Vcera sem se divala na nejakej program o tom, jak mit rad svoje telo (zamereni bylo na zadky), byly tam zeny s ruznym pozadim (ja musim rict, ze zrovna muj zadek mi vadi ze vseho nejmin :o) ). Byly tam zeny utly jak proutek, ale i zeny, ktery zasedly 2 sedacky v autobuse. S pritelem sme se na to divali s 'respektem' ale nektery se nedalo :o( A ja si uvedomila, ze nejsem o moc stihlejsi nez nektery ty s tema zadnicema, na ktery se pritel osklibal. Ja vim, ze Keith (pritel) nema rad vyvchrtliny, ze ma rad obly tvary a tim se asi utesuju...

Nadale me rozciluje muj spaci rezim- pripadam si jak Sipkova Ruzenka, furt bych spala. Rano ne a ne se vykopat z postele, bezne vstavam mezi 9-10, ale nekdy se mi to protahne i do 11, 12. Kdyz nemam svuj "dlouhy" ranni spanek tak si klidne du lehnout i odpoledne. No a vecer zase nevim, kdy do postele. Klidne du spat ve 2.
Vim, ze "spavost" mame v rodine,  bracha je uplne to samy jako ja, mama jakbysmet a kdyz tu byl deda na navsteve, tak se desil, ze bude muset brzo vstavat.

Predsevzeti:
budu jist 5x denne
nebudu jist chleba
budu dostatecne pit (vodu, pochopitelne)
pul hodinky denne pohybu (rychlochuze, kolo, plavani...)
budu se snazit tohle vsechno dodrzet



Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...