LilySlim Weight loss tickers

pondělí 25. ledna 2010

in english or cesky?

nemuzu se rozhodnout, jestli i nadale pokracovat cesky, jelikoz ziju v anglii a veskery potraviny jsou taktez anglicky (nepocitam-li zamrazeny knedliky od maminky, ktere jsou stejne pro moji milovanou polovicku) a kolikrat mi dela problemy prijit na cesky nazev te a te suroviny, potraviny...

Kazdopadne uz jsme v roce 2010 (!!!!!!!) a ja jsem v soku, jak to rychle utika!

A proc jsem dneska zabloudila na tenhle blog. kde jsem nebyla od rijna??? Ano, hadate spravne, rozhodla jsem se opet hubnout!

Tim, ze to vypoustim do eteru si myslim, ze bdu mit vetsi chut a ambice dosahnout pozadovaneho vysledku (no lae prectu-li si predchozi prispevky,nevim nevim)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...