LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 11. listopadu 2010

10. týden

Minulý týden jsem nějak zanedbávala blog i jídelníček :( Měla jsem práce až nad hlavu, nevěděla jsem, kam dřív skočit a všechno jsem měla tak nějak špatně naplánovaný. Tenhle týden jsem na tom líp (časově i stravově) ovšem blog zanedbávám pořád.

Aspoňže cvičení nezanedbávám :) Z večerní jogy a zumby (občasně i pilátes či plvání) se stal jakýsi rituál, na který se, světe div se, těším. Možná i pro to, že mám předplacenou pernamentku, tak mě to nutí chodit. Ale je super vidět pokroky, pozorovat na sobě mizející centimetry, překvapovat samu sebe, co moje tělo dokáže. Jako včera na józe. 6 týdnů jsem se pokoušela udělat vránu, pak se mi to podařilo na pár vteřin a včera jsem se udržela celých 25 sekund!!!! Chápu- některým se to může zdát málo, především jogínům, kteří tuto pozici drží i několik hodin :)

Zejtra mám opět vážení a měření a vůbec nevím, co mám očekávat. Už bych se konečně chtěla přehoupnout pod tu 85!


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...