LilySlim Weight loss tickers

pátek 12. listopadu 2010

rekapitulace 10. týdne

Takže vážení,
mám za sebou 10. týden a dnes proběhlo měření a vážení. A já s radostí oznamuji, že jsem k dnešnímu dni shodila celých 10kg!!!!!!!!!!!! Ani nevíte, jakou radost jsem měla, když váha ukázala 84.6 a já se konečně přehoupla přes těch 85kg.


Váha, se kterou jsem začala: 95 kg
konec 1. týdne: 92.5 kg
konec 2. týdne: 91.5 kg
konec 3. týdne: 89.6 kg
konec 4. týdne: 89.6 kg
pátek, 5. týden: 88.5 kg
pátek, 6. týden: 87 kg
pátek, 7. týden: 85.8 kg
pátek, 8. týden: 85.2 kg
pátek, 9. týden: 85.2 kg
pátek, 10. týden: 84.6 kg

Můj další mezipatník je 80kg do konce tohodle roku. Zhubnout těch 4.6kg za 7 týdnů by neměl být takový 'problém' (i když ted' to jde pomaleji a pomaleji), ale udržet si to přes vánoce bude oříšek :/
V Čechách budu celé 3 týdny, čekají mě přátelé (u zlatého moku), oslavy, maminky strava, nula pohybu...
No snad jsem se za těch 10 týdnů naučila nepřežírat se, jíst z menšího talíře, pít dostatek vody... no a vránu si taky můžu zacvičit i bez cvičitelky :)

1 komentář:

Leontýnka řekl(a)...

Nádherný náhrobek!!! Gratuluji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...