LilySlim Weight loss tickers

neděle 21. listopadu 2010

rekapitulace 11. týdne

Po dvou týdenní pauze jsem opět začala dělat v perníkárně a uvědomila jsem si, že mě to baví víc než jsem očekávala (bála jsem se, aby to nebylo moc stereotypní). Je to docela makačka a celkem náročný na záda (hodně sezení a hrbení nad stolem), ale je to jen na částečnej úvazek.
Dobrý je, že se tam člověk ani nezastaví, mám jen 30min na oběd ( vždy připravený z domova), takže den začnu snídaní (většinou ve spěchu a za jízdy autem :/ ), oběd, na cestě zpět svačinka a pak večeře. Uděluju si bod za pití vody- během dne vypiju celou 2 litrovou lahev. A musím říct, že ikdyž mi perníčky, vanilkové nebo čokoládové pečivo voní přímo pod nosem, tak jsem za celou dobu ani jednou neochutnala.

V pondělí jsem byla na cvičení s činkami a chvíli se i boxovalo :), středa klasika jóga a čtvrtek zumba (do zumby jsem se zamilovala).

V pátek jsem nestihla se zvážit, natož změřit, tak to proběhlo až v sobotu.

Váha, se kterou jsem začala: 95 kg
konec 1. týdne: 92.5 kg
konec 2. týdne: 91.5 kg
konec 3. týdne: 89.6 kg
konec 4. týdne: 89.6 kg
pátek, 5. týden: 88.5 kg
pátek, 6. týden: 87 kg
pátek, 7. týden: 85.8 kg
pátek, 8. týden: 85.2 kg
pátek, 9. týden: 85.2 kg
pátek, 10. týden: 84.6 kg
sobota, 11. týden: 84 kg

Jsem velice mile potěšena :))) To znamená, že mám dole celých 11kil!!!!!!!!!!!!! JEDENÁC!!!!! JEDENÁC!!!!!!!!!! Juchůůůů :)

Hurá do 12. týdne :)


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...