LilySlim Weight loss tickers

sobota 25. prosince 2010

Št'astný a veselý

Koukám, že jsem celej měsíc nenapsala ani ň.

Tak hezky popořádku (hodím to do několika článků)

Především bych Vám všem, milým čtenářům, chtěla popřát krásné a pohodové vánoční svátky, at' Vám cukroví a dobroty na stole nedělají moc chutě a at' do toho nového roku vkročíte tou správnou nohou.
(seznamte se, tohle je můj Teddy :) najít ho můžete TADY nebo TADY)

Jinak co nového u mě:

- stihla jsem se přemístit z Anglie do rodných a krásně zapadaných Čech (let jsme stihli před anglickou sněhovou nadílkou, takže to bylo ok)
- oslavili jsme mamči kulatiny ve stylu 60.let (všimněte si, jak šikovně kabelkou zakrývám špíčky)
- vzorně sem se na oslavě držela a nepřecpávala se (měla jsem jen 2 piva, pár kousků sýra a pila jsem hooodně vody)
- sama od sebe jsem si zacvičila jógu i zumbu
- úplně jsem zapoměla, že 21. prosince byl úplněk
- jela jsem do 120km vzdáleného Písku, kde mi dovozci, jedoucí z Anglie na Slovensko, vyložili tašku plnou dárků, protože k nám už to nezvládali (!!!)
- dostala jsem spoustu dárků a dárečků, ale hlavně jsem se svojí rodinkou, mojí drahou polovičkou a mezi svými přáteli

A co u vás nového? Jakej byl Ježíšek? A jak odoláváte kalorickým nástrahám?

Tak a ted' jdu sepsat rekapitulace za polední týdny.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...