LilySlim Weight loss tickers

sobota 25. prosince 2010

rekapitulace 12., 13., 14. týdne

Dlouho jsem nenapsala rekapitulaci, ale vážila jsem se pravidelně a aspoň to zapisovala do diáře.

Váha, se kterou jsem začala: 95 kg
konec 1. týdne: 92.5 kg
konec 2. týdne: 91.5 kg
konec 3. týdne: 89.6 kg
konec 4. týdne: 89.6 kg
pátek, 5. týden: 88.5 kg
pátek, 6. týden: 87 kg
pátek, 7. týden: 85.8 kg
pátek, 8. týden: 85.2 kg
pátek, 9. týden: 85.2 kg
pátek, 10. týden: 84.6 kg
sobota, 11. týden: 84 kg
pátek, 12. týden: 83 kg
pátek, 13. týden: 83 kg (příčinu neúbytku jediného gramu už si nepamatuju)
pátek, 14. týden: 81.8 kg

A váha, se kterou jsem opouštěla Anglii (bylo to v půlce 15.týdne) 81.1 kg

Během pobytu v Čechách jsem se vážila 3x, a to na dvou různých váhách. Hned napoprvé to ukázalo tragických 83kg, ale byla to velice stará váha, takže jsem tomu nevěnovala nejmenší pozornost :) Pak mi jiná, už digitální váha, ukázala 80.8 kg, pak 81.5 kg. Čemuž se ani moc nedivím, jelikož jsem okoštovávala cukroví i zlatý mok. No a ted' za posledních pár dní jsem se nevážila vůbec a ten výsledek radši ani vidět nechci :(
Pohybu moc nemám, pár procházek, jednou sem si na 20min zacvičila jógu a jednou na půl hodiny s youtube Zumbu.
Jenže se mi rozbolely kolena a to ukrutným způsobem (začalo to na tý oslavě, kterou jsem zvládla i odtancovala na vysocích podpadcích, tak nevim, jestli to není tím) a pak zasněžený svahy a kopce tady u nás jsou na kolena šílenej nátlak, jak člověk furt ''brzdí'' a snaží se, aby sebou neflák. Do toho mě píchlo mezi lopatkama, takže mám hodně omezený pohyb a došla jsem k závěru, že můj 87mi letý děda je na tom s fyzičkou mnohem líp.



Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...