LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek 30. prosince 2010

Ke konci roku...

Tak a zítra tu máme konec roku 2010. Mým cílem bylo dosáhnout váhy 80kg. No možná kdybych dneska držela půst, tak by se mi to mohlo podařit, jelikož dnešní váha ukázala úžasných 80.4kg!! Byla jsem na pár dní v Praze, všude sem chodila pěšky, přemist'ovala se od jednoho známého ke druhému a vzorně odolávala nabídek cukroví (samozřejmě, že jsem ochutnala, ale když mi kámoška řekla, at' si vezmu tu kremrolku, tak se mi zamkla pusa na několik západů a už jsem si nevzala ani ň).

cukrovi

Jinak jsem ráda, že letos mamka nepekla moje 2 nejoblíbenější druhy, a 3. zežluknul už před vánoci, jinak bych mohla začít s hubnutím od úplnýho začátku :)

Co se cvičení týče, tak to stojí celkem za prd. Občas se sice na pár minut protáhnu, udělám pár cviků z jógy nebo pilátes, ale vidím, že MUSÍM chodit mezi lidi, protože se sama nepřinutím.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...