LilySlim Weight loss tickers

středa 6. dubna 2011

dnešní jóga

Dneska tu bylo náááádherně! Celý den svítilo sluníčko, obloha bez mráčku, práci jsem vytáhla na zahradu, do toho pověsila prádlo nebo přesadila jahody.
cca měsíc stará fotka našeho městečka, jinou 'slunečnou' s trávnákem momentálně nemám :/
V 6 jsem se začala připravovat na jógu, ale popravdě se mi moc nechtělo. Nechtělo se mi bejt zavřená v upocený místnosti a po skončení vyjít do šera. Ale přemohla jsem se a vyrazila.
A jaký bylo překvapení, když se nás cvičitelka zeptala, jestli chcem jít cvičit ven, při západu slunce. Všechny sme nadšeně kejvly a šly za budovu sport-centra na palouček s výhledem na jezero. Trošku foukal vítr a chvíli trvalo, než jsme našly vhodný místo pro podložku, jelikož trávník byl plnej drnů a dolíků.  Do toho jsem odfoukávala mravence, berušky a jiný brouky z podložky a vyvázla jsem s jedním štípnutím od komára. Ale bylo to úúúplně jiný cvičení, na čerstvým vzduchu a za zpěvu ptáků :D 

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...