LilySlim Weight loss tickers

neděle 17. dubna 2011

Just Jhoom!

Tenhle víkend v našem sport centru proběhlo něco, jako den otevřených dveří. Měli jsme možnost si vyzkoušet nové cvičení, tak jsem se vrhla na Just Jhoom!. Vedla to moje cvičitelka na power jógu a core fit, tak jsem věděla, že se nebudem flákat :)


Just Jhoom! (Just Dance= Prostě Tanči) je taneční fitko ve stylu Bollywood. Taneční kroky mi kupodivu ani tolik problémy nedělaly, ale doprovázet je 'včelkou', 'lotusem', 'pěstí' nebo 'vlajkou', bylo nad moje chápání :D
Včelka
Lotus



Křečovitě jsem držela pózu mezi lotusem, pěstí a včelkou a vehementně se soustředila na kroky. Do toho jsme 'myli okna' nebo 'podlahu', sem tam 'stáhli stužku' nebo napodobili 'vodopád'.



45 minut uteklo neskutečně rychle, a aniž to tak vypadalo, tak jsem se pořádně zapotila. Bylo super vyzkoušet něco novýho a doufám, že tohle cvičení otevřou na stálo.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...