LilySlim Weight loss tickers

úterý 11. ledna 2011

H jako Hrůza, G jako... ?

Kdysi jsem psala, že v průběhu hubnutí nemá cenu kupovat kompletně nový šatník. Já se ted' vrátila do velikosti, ve které jsem byla několik let (44, UK 16), takže oblečení mám, ikdyž ke kalhotům už potřebuju pásek (juchů!).
Ovšem co jsem si MUSELA koupit, byla podprsenka. Vytáhla a vyzkoušela jsem všechny, co jsem našla v šuplíku, i ty, který jsem chtěla odnést na charitu, ale ještě jsem se k tomu nedostala, i ty, který sem nevyhodila s tím, že mi 'třeba ještě jednou budou'. Bohužel všechny mi byly široký v obvodu, takže jsem zapínání měla nad lopatkama a když obvod seděl, tak prsa 'přetejkaly'.
[ne, to opravdu nejsem já, foto staženo z nemám co na sebe]

Vyzkoušela jsem i on-line kalkulačku, ale asi neumím počítat, protože číslo, které mi vyšlo, mi nesedělo.
Nezbylo nic jinýho, než se jít nechat přeměřit. Nevím jak v ČR, ale v Anglii tuhle službu nabízí M&S, tak jsem se vydala tam. Dobu jsem tam chodila, pokukovala po podprsenkách i prodavačkách, od kterých bych se nechala přeměřit. Přece svoje vnady nevyvalím na slečnu, která má pod uniformou rozinky! Když už jsem byla odhodlaná, oslovila jsem paní, která urovnávala zboží. Ochotně mě odvedla do kabinky a řekla at' počkám, že mi tam pošle paní, která přeměřuje. (Ahá! Tak já si nevybírám, ale je k tomu paní určená!) Nervózně jsem se svlíkala, když zat'ukala paní měřitelka. Jaká úleva to byla, když vešla paní boubelka a ne slečna hubená! Zeptala se mě, co mám na sobě za velikost podprsenky (kterou jsem měla stále na sobě) a když jsem jí řekla, že 36 F (= F80 a z těch, co jsem měla mi seděla nejlíp), tak mi řekla, že asi budu potřebovat větší košíčky. Větší??? Přeměřila a řekla, že obvod je správnej, ale že potřebuju G. G? G???? Pravda, tohle písmenko jsem ještě neměla. Nosívávala jsem 40 H (H95), i FF, ale G ne. Pak se mě zeptala, co bych chtěla za podprd'u (nějakou, která mi bude prsa držet nahoře a hlavně ne bílou) a odběhla. Za chvíli přiběhla s různejma Géčkama a já musela uznat, že sedí jak prdel na hrnec. Veškerej ostych zmizel a já si před paní měřitelkou vesele zkoušela veškerý podprsenky, který mi přinesla a klábosily sme o tom, jak se mi podařilo zhubnout (kdybych měla nějakej hubnoucí spolek, tak už jí mám v klubu :) ).
Nakonec jsem si koupila podprsenky 2, ikdyž mě to G stále vrtalo hlavou. Ale hlavně kozenky moje jsou v pohodlí a na místě :)

A tady jsou 2 zajímavé odkazy (nejen) ohledně podprsenek: blog Nemám co na sebe, který se zajímá módou boubelek a Módní peklo (až budete mít chvilku, doporučuji přečíst celé).

2 komentáře:

Tess řekl(a)...

Já mám 60H..to je moje správná velikost. Tady v CR pořád přetrvává mýtus, že průměrná žena má 75B...což je ovšem blbost jak hrom...

Unknown řekl(a)...

Musím pochválit blog, je psaný s humorem, to se mi líbí:-) Hubnout jsem začala s Novým rokem a protože jsem přibrala i v prsou, čeká mě nejspíš podobná anabáze s podprsenkou taky. Díky za rady:-)
Gratuluju ke shozeným kilům, je to paráda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...