LilySlim Weight loss tickers

úterý 22. února 2011

rekapitulace 24. týdne

Už od středy nám nejde internet. Proto ty odmlky a proto žádný obrázky. Tenhle článek jsem si napsala doma a pak v kavárně, kde je zdarma WiFi, ho zkopíruju do bloggeru. První dny mi to nevadilo, ale sedmej den už mě to nebaví.


V pátek jsem se vážila a úbytek mám celých 10deka. No. Nadšená z toho pochopitelně nejsem, protože jsem se sportovně činila, ale zase na druhou stranu jsem se činila i stravově. Hlavně po večerech mě honila mlsná. Naštěstí doma toho moc na zub nemáme.


Pohyb:

Pondělí: 40min chůze do posilovny, 15min rychlé jízdy na kole, 15 min na cross trenažéru, 40min chůze domů

Úterý: Běhání po Londýně a veletrhu filmu

Středa: 45min power jóga, 30 min cvičení s trenérem

Čtvrtek: hodina Zumby

Pátek: 15min kolo, 15min cross trenažér, 30min posilovna (jak jsem popisovala tady)

Sobota: 2hodinová procházka v městečku u moře, který jsme navštívili (pršelo,mrholilo)


Takže pohybu jsem měla dost, hlavně stehna jsem po pátečním posilování měla namožený ještě druhej den.


Jídlo:

Víkendy jsou tragický. Většinou jdeme ven, bud' na jídlo, nebo jen tak popít a musím se přiznat, že se tolik nehlídám. Večeře mám teda vždycky bez přílohy, už jsem si na to tak nějak zvykla.


V pátek taky proběh pokus o půst/pročištění, začala jsem banánovo-pomerančovým koktejlem, k obědu pak koktejl z avokáda, banánu a špenátu, ale pak jsm měla příšernej hlad, pokoušela jsem se to zapít litrem vody, dopila sem zelený 'bažinec', ale hlad jsem měla pořád. Tak jsem si udělala rajčatovou polívku s řapíkatým celerem, cibulí, zázvorem a bazalkou. No a pak jsem celej ''půst'' zakončila půllitrem bílýho.


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...